reklama

Jana Burclová - Ľudský údel

Dostať pozvánku na vernisáž obrazov je vždy radosť. Prináša Vám to možnosť prežiť príjemné chvile, stretnúť zaujímavých ľudí a spoznať nazeranie autora na svet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Janku poznám dlho, ale táto jej stránka mi bola dlho neznáma. Vždy som ju však stretala s knihou alebo poznámkovým blokom v rukách. Pokladala som to za jeden z jej pracovných zlozvykov; veď jadrový fyzik musí byť čudák - aspoň v mojom vnímaní. Nakoniec, okrem jej ľudských stránok, som videla aj jej obrovskú potrebu vyjadrenia tém, ktoré zasahujú nás všetkých. Či sú to biblické príbehy, ruch ulice, nežné motýle, turistické potulky... A obdivujem jej guráž a schopnosť dať veci na maliarske plátno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes som Vás chcela pozvať na vernisáž jej obrazov. Vďaka Obecnému úradu Cífer a MO Matice Slovenskej v Cíferi vznikla výstava ĽUDSKÝ ÚDEL. Vernisáž je v piatok, 17. januára 2014 v kultúrnom dome Cífer.

Obrázok blogu

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Michaela Herichová

Michaela Herichová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka 24 ročného skvelého syna a žena, ktorá neholduje vareniu a domácim prácam. Zoznam autorových rubrík:  kultúrni turističo ma vytočiloporadňamoje divadelné predstaveniakreatívne drobnôstkymoje recenzie - hotelypríbehy zo životakeď treba pochváliť

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu