reklama

Retrospektíva - Magdaléna Frešo

"30. apríla tohto roku som zažila vedomý odchod z tohto sveta, ale nebolo mi súdené odísť. Bolo mi povedané, že týmto spôsobom sa problémy neriešia. Zažila som kvantový skok a s pomocou celého UNIVERZA som sa prestala B Á Ť. Pochopila som, že prekážky ma nezahubia, ale zocelia.... .... a začínam odznova. Teším sa. Vaša Magdaléna."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Po prečítaní tohoto komentára som sa pristihla, že zízam na 6 obrazov a aj tak ich poriadne cez slzy nevidím. Nevedela som, či mám obdivovať odvahu o tom písať, ísť autorku objímať, alebo si prezerať diela a hľadať volanie duše, či optimizmus. Urobila som všetky tri veci. Urobila som dobre a som rada, že som tie obrazy videla.

Magdaléna Frešo. Žena, ktorá sa vyjadruje cez maľbu na hodváb, ktorej diela nájdete až v ďalekom Japonsku. Alebo oblečené na ženách po celej Európe.

-------

Včera, tí, ktorí sa "dovarili" o 18tej hodine do západného krídla Trnavskej radnice, v komornej atmosfére, o to srdečnejšie a priateľskejšie, zažili vernisáž výstavy diel výtvarníčky Magdalény Frešo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hlboká osobná výpoveď autorky Vás zasiahne na tom najcitlivejšom mieste. Napriek všetkému odídete nabitý pozitívnou energiou, pretože jej diela týmto optimizmom dýchajú.

Chcem Vám pozvať každý utorok, štvrtok a nedeľu od 10 - 17 na prehliadku Magdaléninej tvorby. Možnosť máte do 7. augusta 2012.

pár foto aj tu:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151891806065112.871568.773120111&type=1

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Michaela Herichová

Michaela Herichová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka 24 ročného skvelého syna a žena, ktorá neholduje vareniu a domácim prácam. Zoznam autorových rubrík:  kultúrni turističo ma vytočiloporadňamoje divadelné predstaveniakreatívne drobnôstkymoje recenzie - hotelypríbehy zo životakeď treba pochváliť

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu