reklama

O darčekoch

Ty, Mišel, čo je s tým tvojim koňom? Nevinne klipkajúc očami sa ma opýtala priateľka Babulka. S prudko inteligentným výrazom som vypustila:“ S akým koňom?“. Do 3 sekúnd mi to docvaklo. Myslela toho, čo som ho onehdy za neidentifikovanú sumu dostala od manžela k Vianociam, toho, čo som ho vlastne nikdy naživo nevidela a na ktorého sme platili mesačne tisíc päťsto korún Po ôsmych mesiacoch sme prestali, pretože zomrel na zápal pľúc.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Lepšie je dávať ako dostávať. Plne sa s tým stotožňujem. Rada dávam darčeky, baví ma predstava očakávanej radosti obdarovaného. Teším sa na rozžiarené oči a užívam si chvíle, keď darček vyberám. Naopak, už zopár rokov mávam neistý pocit, keď preberám od manžela zabalený balíček určený pre mňa. Okúzľuje ma však jeho fantázia.

K jedným meninám som dostala patentný haluškovač. Také riedke sitko a takou kľučkou. Manžel mal z neho neskutočnú radosť. Iné ženy dostávajú bonboniéry. K druhým meninám som dostala sadu desiatich paštét. Májka, pečeňová, bôčiková, Svačinka..., pričom jedávam iba prvú menovanú. Dieťa malo ohromnú radosť. Iné ženy dostávajú kvety.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Z výletu v Brazílií som dostala dva (vraj národné) hudobné nástroje a CD so štrbavým bandaléros. Muž a jeho kamaráti mali obrovskú radosť a občas si urobia večierok, kde si zahrajú. Iné ženy dostávajú brazílske perly, šatky a náramky z perlete. Z potulkách chlapov po Čechách som dostala magnetky na chladničku v tvare autíčok. Kamarátkine deti sa s nimi hrávajú. Iné ženy dostanú pardubický perník, české pivo alebo keramický hrnček.

K jedným narodeninám som dostala vakuovací systém. Ja sa v kuchyni takmer nevyskytujem, ale moja matka mala z toho veľkú radosť. Iné ženy dostávajú zlaté retiazky. K druhým narodeninám som dostala masážnu hlavicu. Svokra sa veľmi tešila. Iné ženy dostávajú prstene.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K Mikulášu vždy dostávam čokoládovú figúrku, pomaranč a arašídy. Na tie som alergická a zľahka sa po nich dusím a opúcham.

A ešte som podostávala elektrický čistiť zemiakov, krájač cibule, zbierku básni v nemčine, porcelánovú tancujúcu cigánku, knihu o druhej svetovej vojne, šamlík a basu minerálok.

Milujem kabelky, parfémy, biele zlato, dizajnové kúsky oblečenia, topánky, jogurtovú Milku, belgické pralinky, kozmetiku, veľké brošne, voňavé sviečky, cachacu (biely alkohol) a knihy.


Hádam sa niekedy môj muž trafí do zoznamu. A ak nie, ktosi iný bude mať ohromnú radosť.

Michaela Herichová

Michaela Herichová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka 24 ročného skvelého syna a žena, ktorá neholduje vareniu a domácim prácam. Zoznam autorových rubrík:  kultúrni turističo ma vytočiloporadňamoje divadelné predstaveniakreatívne drobnôstkymoje recenzie - hotelypríbehy zo životakeď treba pochváliť

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu