reklama

To sú teda pomery - Trnavská predajňa áut Honda.

A neohováram, iba konštatujem fakty, pretože som nebetyčne nahnevaná na ich prístup k dlhoročným klientom. A samozrejme chcem, aby sa o tom všetci dozvedeli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)

Moja mama žije 13 rokov sama. Je veľmi samostatná a zvláda všetko, okrem zopár maličkostí - právne záležitosti, sťahovanie, vŕtanie, auto, elektronika.

Je vernou a dlhoročnou klientkou Hondy a využíva výhody a služby spojené s vlastníctom auta tejto značky. Jej súčasný model má otváranie na diaľkové ovládanie. Ovládač však prestal fungovať. Má síce náhradný, ale nechcela riskovať, že by sa pokazil aj ten.

Zašla teda do servisu prvýkrát. Možno ovládač nefunguje kvôli batérií, ale predsa len nechcela neodborným zásahom niečo pokaziť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mladý fagan - na vizitke mal titul inžinier - jej povedal, že on sa tým nebude zaoberať, nech si to ide domov odšróbovať a porovnať s náhradným ovládačom a nech príde povedať, čo zistila, potom sa uvidí. Mama neprotestovala a urobila ako jej kázali. Zistila, že by to mohlo byť v batérií, ale nemala istotu, lebo nič vo vnútri nevidela a mohol byť chybný aj kontakt.

Zašla do servisu druhýkrát. Tentokrát trvala na tom, aby si ovládač nechali a zistili, čo s tým je, prípadne opravili. No teda dobre, ale (zase inžinier) odkázali ju na nejaké dievča, ktoré ovládač prevzalo. Vraj ju budú kontaktovať.

2 týdne sa nič nedialo. Tak zavolala do servisu. Vraj je to zaslané výrobcovi, aby to opravil. Nech sa zastaví za dva týždne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Navštívila servis tretíkrát. "No, pozrieme, či to prišlo, jéj, my to nemôžeme nájsť, no my to nájdeme a príďte si zajtra." To mama odmietla. Tak nastalo ďalšie kolo hľadania. Čudné bolo, že nepozerali do žiadnych papierov, neskúmali evidencie v PC, kutrali po šuflíkoch, skrinkách a poličkách. Dala si zavolať riaditeľku, oznámili jej, že tá bola odvolaná, že je tu nový vedúci. No, aký pán, taký krám.

Nakoniec odišla s tým, že príde zajtra a chce to mať nájdené a opravené.

Navštívila servis štvrtýkrát. Našli ovládač. Nebolo to zaslané výrobcovi ako tvrdili, neskontrolovali batériu, neskontrolovali spoje, oni to ani neotvorili. Skôr než mama otvorila ústa, vedúci na ňu vyskočil, že s rozčúlenými ľuďmi sa nebaví a odišiel. Čo mala robiť? Ovládač bol nefunkčný a ona ho potrebovala. Odchádzala s úporným sebaovládaním sa a vetou: "Do dvoch dní to bude opravené a predpokladám, že ste rozumeli všetkým slovám."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O dva dni zazvonil telefón. Sám pán vedúci. "Tak dojdite si, máte to opravené, zaplatíte iba za baterečku. Robotu vám neúčtujeme." Dosť drzé vzľadom k vývoju situácie.

Mama navštívi servis piatykrát. Tentoraz na moju radu aj s faktúrou za stratený čas, spálený benzín a amortizáciu auta. KeĎže sme féroví, tak to bude za konzultácie a dopravu na konzultácie do servisu. Ťahať klientov za nos sa nemusí vyplatiť ani im.

Zopár "KEBY". Keby ten fagan s titulom bol hneď pri prvej návšteve pozrel dovnútra ovládača, mohli si všetci ušetriť kopu času. Keby vedúci miesto pestovania ega z nového postu bol prikázal skontrolovať ovládač, mohli si všetci ušetriť kopu času. Keby neboli klamali o priebehu opravy, mohli si všetci ušetriť kopu času. Keby viedli riadne evidencie, mohli si všetci ušetriť kopu času. Keby sa chovali ako sa na slušný servis patrí mohla si mama ušetriť kopu času.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zhrniem to: V Trnavskej Honde (nemýliť si motorkami) si nevážia dlhoročných klientov. Tí, ktorí tam pracujú a majú na vizitke titul inžinier sa nezaoberajú požiadavkami klientov, iba papiermi a posedávajú. Tí, ktorí sú tam vedúci, nevedia komunikovať s klientami, sú podráždení, výbušní a neovládajú spisovný jazyk. Dievčence veci k opravám neevidujú, ale ukladajú do zásuviek. Klamú o priebehu opravy. Žadni z nich nie je ochotný výjsť klientovi v ústrety.

Počnúc dnešným dňom stratili dvoch klientov a získali dvoch , ktorí im budú permanentne robiť negatívnu reklamu a intenzívne odhovárať svojich známich od akejkoľvek návštevy u nich.

Na začiatku som písala, že moja mama je 13 rokov sama ale veľmi samostatná. Ale je aj bezbranná voči kvázi odborníkom. A bohužiaľ, nie je v tom sama. Tak sa jej niekto (a aj tých ostatných) musí zastať.

Michaela Herichová

Michaela Herichová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Matka 24 ročného skvelého syna a žena, ktorá neholduje vareniu a domácim prácam. Zoznam autorových rubrík:  kultúrni turističo ma vytočiloporadňamoje divadelné predstaveniakreatívne drobnôstkymoje recenzie - hotelypríbehy zo životakeď treba pochváliť

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu